Para Pengikut :)

Saturday, January 9, 2010

Orang cerita bola,aku pasal kawen.


" direnjis-renjis dipilis;
ditaburilah kawan,
hai,beras kunyit ditabur.."
(lagu mengikut citarasa aku)


Ramai orang mengeluh dengan aku.cerita lain tade selain kahwin kahwen dan kawen!ejaan tak sama tapi perbuatan yang sama iaitu bersanding.Aku tak kesah orang nak cakap ape,tapi bagi aku pengalaman is the best describe how you excited to get married.trust me.Orang cakap memang terlalu awal untuk aku berfikir tentang kahwen,tapi a good plan is start from the experience.Tak kesah la.tapi,today is the last day my cuzens married.dah almost a month ramai kazen aku bederet kawen.I'm happy for them.ok,melalut jap.dari pagi sampai ke malam,tak berapa bz sangat lah. just tolong-tolong pape yang boleh (tolong ke?).haha.but the best part of all is we all had a great durian eating after all.with all my uncle-uncle,makcik-makcik and all the anak buah gittew.kejap-kejap "uncle-uncle".glamer kejap je.tapi,biasa la,layan kanak-kanak ni letih pon aku tak ingat.susah nak dapat gather nih.yang nak-nak pulak rumah yang jauh bagai. bila jumpa sekali,memang tak ingat,tapi dah setiap jam muka yang sama je,teros layan tak ingat. haha.sampai sekarang bau tangan ni melekat bau durian.hish.

dear readers;
esok masih meneruskan kempen "satu perkahwinan,satu budaya".
gemoklah aku makan nasi minyak.

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...