Para Pengikut :)

Saturday, February 4, 2012

A News From Bombay.

Ramai yang kurang percaya tentang pemergian aku ke Bombay, India untuk sidang akhbar dan juga project Runaway untuk India Fashion Week. Namaste!


Sekarang ni aku nak berterus terang saja lah. Aduh. Tak kongsi salah, kongsi pun rasa bersalah. Jom kita Runaway dulu. Kali ni aku tak ingat siapa pereka fashion dia. Tapi ada khan khan jugak. Sorry designer, I can't remember.


Tone warna kulit kena serata dengan baju yang pudar.


Baju kegemaran Mak Ngah lagi.


Kurang merah. Sirap tertumpah kat seluar pulak.

Baju macam wakil parlimen Batu Caves.

Yang ni bajet Hrithik Roshan yang teleng ke kanan.

Lawatan kerja seminggu ni tak sempat aku nak shopping saree bawak balik Malaysia sebab sibuk dengan Press Conference Filem baru pulak gandingan dengan Hero dekat Mumbai tu. Mak aih, tak menang tangan aku. Setibanya aku kat situ, terkejut gila sebab poster dah siap sedia. Shootingnya belum ni. Semangat.







Terlalu banyak naluri fantasi aku sampai tak terbendung.
Tak dapat Neelofa, Kareena Kapoor pun jadilah.

7 Babel:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

pergh....

hensemnyeww...

untung la pg x ajk kn..

Shaofie said...

nanti bila ade shoot sana lagi, aku bwk ko. tapi kene kuruih jugak la.. hahah.

Unknown said...

kat Los Anglees bila plak?

cikmawar said...

kalah le 'datuk' shah rukh khan...

Shaofie said...

Rozuan : Los Angeles? dah lost pun. Haha

Yana : Ni Tan Sri Shaofie Khan dah mai.

Kyra said...

hahaha. comel je part yg edit kt idiots gmba second last tu :)

humble.yat said...

hi gud morning

hehe terhibur tgok entri ni walaupun kerja menimbun atas meja..

tak sabar tgok next runaway :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...