Para Pengikut :)

Monday, January 16, 2012

A Night with Shaheizy Sam?

Ada pengumuman disini. Siapa minat Shaheizy Sam? Siapa suka giler dengan lakonan dan aksi manja dia di kaca TV dan panggung wayang? Ok, fine. Aku tau korang dah jeling-jeling tak sabar nak baca apa dalam poster tu kan? Scroll je la.



Setiap contest ada syarat nya. Tapi mudah giler wa cakap lu!!

Syarat-Syarat Penyertaan:

•Sesiapa saja boleh menyertai peraduan ini

• Setiap peserta dibolehkan menghantar semaksima 3 cadangan bagi setiap satu kategori

• Cadangan harus dihantar ke shaheizysamofficial@ymail.com dengan tajuk “PELUANG BERSAMA SHAHEIZY SAM”

• HANYA penyertaan melalui e-mel sahaja yang akan diterima

• Penyertaan akan ditutup pada 27 Januari 2012, 23:59

• Kepada yang berjaya, anda akan dimaklumkan melalui e-mel

•Sesi makan malam itu akan diadakan di Kuala Lumpur. Tarikh akan dimaklumkan kemudian



Tak percaya kan semudah itu?

Apa lagi, hantarkan penyertaan anda sekarang!!!


2 Babel:

Lelaki Ini said...

errrr..
tak berapa nak minat..
heheheh

Shaofie said...

umar!! bile nak lepak chill oii??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...