Para Pengikut :)

Monday, August 31, 2009

Merdekakah?

jam menunjukkkan pukul 6.11am.aku baru je pas sahur td.bukan terlewat,tapi dah lame aku abes. aku bangun sahur pon boleh lewat arinih,walhal kat rumah kot.semalam buka kat rumah kezen aku,xramai yang ada.aku teringatkan kazen aku kat perantauan je.really mis her.semalam gak sambut ambang kemerdekaan dgn sederhananya.aku main laptop,pastu jam da berdetik pukul 12am,pastu just horray and watching bunga api outside the house and then back to normal,thats all.haha.yang penting semangat tu ada.sambut dengan sederhana jangan semangat hilang sudah. hari ni aku terpaksa gadaikan berbuka puasa bersama famili besar aku sebab aku kena balik UKM. nak wat cane,assignment menimbun,ade pektis utk presentation esok lagi.sume tu dugaan. midsem pon aku tak bace pape lagi.aku da la ketinggalan berbatu-batu jauh dari budak yang pintar lagi cerdik tu.hanya berbekalkan nasi yang emak aku masak utk juadah berbuka nanti je pengubat duka bersama keluarga.tape,kawan ramai.Aku nak cuba berkorban dan hargai masa yang ada. aku berharap sangat pengorbanan aku ni berbaloi nanti.ingat sopi,kate nak sambung master kat oversea.so,kne work harder,push more!aku melalut lagi skali,kang bukannye ade org nak bace, sume nak tgk gambar je.hampeh. out nak siapkan organik jap! toodles~

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...