Para Pengikut :)

Tuesday, September 1, 2009

kelam kabut sikit,tak banyak.

jam menunjukkan pukul 6.10pagi.cerita tiada kena mengena dengan waktu yang dipaparkan. hari ni,banyak yang aku perlu lakukan.terkejar sana-terkejar sini.pepagi buta nak siapkan organik yang terbengkalai tuh,japgy nak prektis sket utk presentation pagi ni.haishh.dugaan bulan puasa. haruskah aku berkorban?mengenangkan masa yang sangat suntuk bagi aku.kimia utama pon terkapai-kapai lagi nak menyiapkan.walhal soalan pon tade ni,tp kena anta arini.sgt eksotik kan??. semalam punye la resah memikirkan hari ni exam kimia fizik pastu bile kawan aku kata sok, lega sket beban keluh aku.tak la tekial-kial membuka buku yang tebal mengalahkan tesis itu.last minit study?dah jadi kebiasaan masyarakat UKM disini.stop there,sumetink to say.everyday kenapa la aku asek wondering 'where do i heading to afterwards??'.it must be every minit thinking.tak tahu la kenapa. nak kata da hebat sgt hala tuju tu,xde la sgt.mmm.ntah la.mungkin aku da precaution kot dengan every step im taking.ok dah pukul 623pagi,chow guys.nak siapkan organik sket and touch up here there.wish me luck for the presentation.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...