Para Pengikut :)

Sunday, August 30, 2009

oh perantauan.

baru je habis chat ngn kazen aku dr jakarta.dier baru je pegi sane.walaupun nampak je dekat sebelah benua je,tapi hati rindu kot.bile terkenangkan kazen-kazenku yang fly,baru terfikir diri sendiri sejenak.sampai bile la aku nak terceruk kat mesia je??aduii.bile la aku nak fly g negara org?
blaja degree pon tak abes nih,further plan da ade,motif sgtt.tapela,at least aku da ade future plan. when can i reach japan?waseda tu la favorite U aku kat sne.tp xkesa la dpt U mne skalipon,aku ttp hargai.waseda pon boleyh.masalahnyer,aku da khatam ke bahasa jepun?bahasa melayu pon tekedek2.arghhh!!akan ku banyakkan tgk muvie/cite jepun.blaja dari situ je.semangat punyer pasal sanggop nih.haha.terasa gak nak wat salam perantauan dr jepun,siap live lg.bukan senang beb!mungkin pasni aku leh update ngn korg sume pasal bahasa jepun,leh blaja same2.haha.ok,stop dreaming and go get some sleep shaofie.asek tido lewat je.sok nak sahur!

oyasumi; shaofie

1 Babel:

Unknown said...

gue amat teringin nk fly tapi kena bg cukup tabungan dulu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...