Para Pengikut :)

Sunday, March 15, 2009

Triple Dot Means Bored.

dinner kolej aku smlm kat dectar sungguhlah sugul serta muram (hambek ko bhsa sastera aku). mmg aku xske pegi annual kolej dinner nih sbb aku da tau kebosanan dier,tp aku gagahkan diri gak sbb aku da bayar mase yuran kolej skali.rugi tak pegi.lauk dier pon ala2 org kawen gittew. aku paling tak suke tyme umum prince and princess sbb aku tak suke prince dier tuh,hade ke patot pilih laki yang pakai bulu2 kat leher digelar pemenang??patot ke??aku bukan lah nak sgt kat title tuh,tapi pilih la yg btol sket.addoooii. layan je la pic bawah nih.



me and zaidi. rumate sebelah.




antara persembahan.
atas:
pompuan tu nyanyi kalah zaiton sameon.
sedap gilerr..belemakk!!
bawah :
tarian dari indonesia.
ade my fren inside there.





tyme makan-makan.
aku la paling laju.
gemuk tak hengat.
we are roomies.
paling gemuk sape?
aku,aku,aku. sigh
tamat;end.

0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...