Para Pengikut :)

Sunday, March 1, 2009

Beloved BFF.


da lame x hangout dgn kawan-kawan sependuduk nih. almaklum la dier bz sekali kerana abang dier hendak mengerjakan..perkahwinan la.di ucapkan setinggi tahniah kepadanya.bile nak ajak hangout sket,bz sbb tgh babysit anak buah dier yg baru lahir itu.yelaa,da jobless skrg kann. klu x,dier la yg rajen menge'col' aku.ajak kua la,minum2 la, lepak mamak la, karok dan sebagainya. skrg aku sudah merinduinya.haha.sori siti.skrg ni pon aku terpaksa membizi kan diri.exam smakin hampir.preparation satu hape pon tade.



p/s : rindu gelak tawamu.walauponn..


ni pon my fren juga.we are great neiber.same skola lagik tp klas berbeza.tp kitorg cm ade chemistry gittew. (walauponn..).aku pon sgt merinduinya.dier pon bz sbb almaklum la wedding planner kepada abg dier yg nak kawen mggu depan juga.dier dua org (dgn gmba diatas) bersaing mengadakan kerja kahwen mggu depan.dgr kate sampai begaduh tarik rambut serta beguling atas jalan disebabkan nak tarikh yg same iaitu 7hb mac. hebat sangat kah tarikh ituu??hakhak.akhirnya siti beralah dan berikan kepada cik darlina kite ini.ape-ape pon.aku akan pegi korg punyer-abg-punyer-wedding.so don noti-noti.kepada cik darlina pula, aku pon merindui kamu.

p/s : ko punyer gelak sampai kesini dengar.


dear cik najia;
saya pon merindui kamu juga.tidak saye lupakan.haha. maaflah jika terlalu skema bahasanya.haha.slalu juga hangout ngn najia sbb dier slalu ade je cite (ekceli aku yg banyak stori).dier kawan aku sjk dari kecik kot.mase bday aku dulu pon dier ade.aku sgt rindu dier. motip?? sbb aku da lame giler x jmpe dier.org bz kan.biase la org2 management nih ade je event dier.sori cik najia.tak nak mengarut nih. ade yang kena carut nih.
p/s : naja suke dgr gosip artis.muekekeke.

1 Babel:

wAn aLiaA mUrsyidA said...

nape aku takde???
merajukkk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...