Para Pengikut :)

Thursday, February 19, 2009

Sigh* (Title sama Kak Ann)

menunggu;menunggu serta menunggu.
aku ade gak wondering why she didn't msg me.
ade masalah ke dengan aku?
atau aku yang memulakan suatu pergaduhan.
atau aku yang cari pasal.
why me plak di'blame'kan?
nak msg ke tak?
nak ke tidak?
kalau msg;aku pulak yang mencari gaduh.
kalau tak msg plak,she maybe asking why i didn't msg or col her.
kenapalah aku menjadi sasaran.
msg salah.tak msg lagi salah.
she must know my situation rite now.
kenapalah dier...
haaishh.always my tot.
deep thinking.

3 Babel:

cik temah said...

susah kan nk paham hati dan perasaan orang... hihi... kadang2 org pun tak paham hati dan perasaan kita... apa bole buat... tarik napas dalam2.... hembusssssss...... jgn kentut sudah... hahaha....

Fifiey82 said...

erk jgn tecirit aaaa busyukkk tauuu

Shaofie said...

erk.
mutut2.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...