Para Pengikut :)

Friday, February 5, 2010

Angin Menderu,Ombak tak pukul-pukul.

suram,
tak tahu nak kata apa.
semakin hari aku semakin takut.
aku kesunyian sekali lagi,

dulu masa ada dia,
sering juga beri semangat,
sering juga ucap selamat.
tapi itu dulu,

sekarang dah tiada dia,
aku naikkan semangat sendiri,
cakap pun sorang-sorang,
sambut pun sorang-sorang.

entah siapa silap.


dear readers;
si cantek tidak muncul dah.

tunggu kat bustop pon dah tiada.
dia dah perasan kot.

2 Babel:

Kembang Perawan 3288 said...

eloo sopi syg2..
xpe la..ak perasan jer nie..
aku chanteq hahha...
(KO NGAT KO CAHNTEQ ARBI??) haha..

ko ni. leh buat bku syair2 pnyajak si pari2 la.. kias bgai..

Shaofie said...

ntah,
ko hengat ko chanteq??vogue??

aku nak wat,
tp,apakan daya..
hanya jari yang mampu berkata-kata,
lidah dan mulut bagaikan diserang mahkluk durjana alam ini.bisu seribu kata.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...