Para Pengikut :)

Tuesday, May 5, 2009

Aku Lapar.



1. Senaraikan 10 picca of foods or drinks yang
korunk teringin nak makan saat ini.
2. Carian hendaklah dilakukan dengan Google
dan paparkan image paling menggiurkan.
3. Turutan gambar hendaklah mengikut nafsu
keinginan anda masing-masing.


tagged empunya miss lady GAGAh natasya danielle masih gagah tagged aku walaupon tgh mnyapu anak-anak ikan dirumahnya.terliur aku tgk tagged dier.tapi cam lebih kurang sama je la.


1) Nigella.
saya sangat suka makanan dier.diet dan nutritious.
kalau bab haram tuh,aku tak makan la.amek yg halal part je.



2) Cendol
memang anugerah sangat makan cendol nih.
dengan keadaan mesia yang sungguh bahang,elok
sangat kalau pe kena cendol.perghh!!!



3) Spagetti
Semenjak ku melihat spagetti dr cik lejah kite,
mulut ku menitiskan air liur yang tidak sengaja ku liurkan.
lapa koottt skrgg.



4) Pizza
xkesa la piza pe skali pon,yang penting sedap.
ni tak teliur sgt cm spagetti lejah tu.



5) Caesar chicken salad
ni klu dulu g nandos,slalu gak order bendalah nih.
sedap tp telampau diet sgt.
diet duit.kikikikiki.




6) Sushi
Makanan yang mentah ini sgt sedap
apabila dinikmati bersama kicap serta iced lemon tea.
huaaaaaaaaaa....(heaven)



7) Strawberry-Choc
favorite dato khalid dan dato ct ini berkongsi sama favorite
dengan aku.wahh!!cam bace portfolio gittew.
sedap ko cecah choc dr cecah gula.



8) Subway
sedap gak kebab nih.cme agak kedekut sket r.
bukannya byk pon daging dier letak.
harapkan sayur je.



9) Cheese Sandwich.
ya rabbi,klu tgk mase dier masak,
cheese dier meleleh beb!
tak tercapai akalmu..ni klu minom ptg ok la..tak kenyang.




10) Dunkin Donut.
ni kire makanan hadam je.
setakat alas perot je.
tp aku suke donut yang blueberry and raspberry.



Tagged Foodish ni diberikan kepada;
tentunya orang-orang yang kuat makan jugak.


Cik Temah (sgt kuat makan)
Incik Syukri (blogger yang kuat makan sampai da gemok katanya)
Incik Paan (kuat makan la sgt)
Cik Aliaa (ni mmg kuat mkn tp lemah duit)
Cik Fararara (kuat kuat kuat)
Incik OKP (ni no komen..opss)
Cik Sun (lihat physical je..wakaaka)
Cik Mimin n Cik Win (ni klu bab makan,lajuu..)



0 Babel:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...